Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

Telefonpasning

At have sin egen telefondame giver ro, tryghed, bedre service og, ikke mindst, en bedre bundlinje! Er der alt for mange ubesvarede opkald når dagen er omme? Ringer du ofte tilbage uden at vide hvem du ringer til? Måske var det en god idé at prøve hvilken forskel professionel telefonpasning kan gøre.

Byggeriet har spurgt murermester Kenneth Balthervin fra Murerfirmaet Balthervin om hvordan han oplever sin forretning efter at han har fået telefonpasning på sit telefonnummer:

”Pronto Callcenter har været et rigtig godt tiltag i vores firma. Vores kunder ringer aldrig forgæves og rigtig mange tror rent faktisk at vi har ansat en kontordame til at svare telefonen. Derudover giver det mig en ro i mit daglige arbejde som murer at jeg ikke lige behøver slippe værktøjet når telefonen ringer. Jeg kan simpelthen samle op på mine opkald når jeg holder pauser i løbet af dagen.”

Kenneth har benyttet sig af telefonpasning hos Pronto Callcenter i over to år, og ikke så få nye kunder er blevet mødt af en af ”Pronto-pigerne” i stedet for en kedelig telefonsvarer når de har ringet første gang.

Undersøgelser viser at 70% af dem der ringer til et firma og får fat på en telefonsvarer, ikke lægger besked, men ringer til det næste firma på listen. Når man bruger telefonpasning bliver de opkald man selv ikke når at tage, alligevel besvaret med det samme. Der bliver svaret med firmanavnet og herefter enten viderestillet til rette medarbejder, eller givet besked på sms eller mail med navn og telefonnummer på opkalder samt en kort besked om hvad det drejer sig om. Det gør en stor forskel for opkalderen at have talt med et levende menneske i stedet for en svarer, også selv om der ikke kan svares på alt med det samme.

Det er ganske gratis og uforpligtende at afprøve telefonpasning i 14 dage hos Pronto Callcenter, og vælger man at fortsætte herefter er der hverken abonnement eller anden form for binding. Der afregnes hver måned bagud i forhold til hvor mange opkald der har været, og man kan altid stoppe servicen.

Derudover får du som medlem af Dansk Byggeri 10% i rabat på de allerede meget rimelige priser.
Læs mere om aftalen her