Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

Kom på forkant med de administrative byrder

Hør hvad andre gør og få tips til, hvordan du håndterer administrative krav, udbud, rekruttering, finansiering og digitalisering. Deltag på gå hjem-møde den 4. december 2017 i Aarhus og den 5. december 2017 i Farum.

80 % af Dansk Byggeris medlemmer har under 10 ansatte, og vores medlemsundersøgelser viser, at de mindre virksomheder især har fem store udfordringer:

  • Udbud og aftaler
  • Administrative byrder
  • Adgang til kvalificeret arbejdskraft
  • Finansiering
  • Digitalisering

Kom og få Dansk Byggeris bud på, hvordan du bedst håndterer de fem udfordringer fra undersøgelsen. Hør også hvordan du kan bruge Dansk Byggeris afdelinger og kompetencer. 

Tilmeldingsfrist
Sidste tilmeldingsfrist er mandag den 13. november 2017.

Læs mere eller tilmeld dig her
Pris
Deltagergebyret for gå hjem-mødet er 250 kr. ekskl. moms, da Dansk Byggeri finansierer de resterende udgifter. Træsektionen og Murersektionen yder 100 % i tilskud på deltagergebyret til deres medlemmer.