Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

Nyt system til at anmelde arbejdsskader

Den 17. juni 2017 kommer Arbejdsmarkedets Erhvervssikring og Arbejdstilsynet med et mere brugervenligt system til at anmelde arbejdsskader (EASY). Læs hvad din virksomhed skal gøre.

Systemet er en opdatering af det nuværende EASY, og alle virksomheder, der bruger EASY i dag, har modtaget et brev om, hvordan de bliver klar til det nye system.

Hvad skal virksomheden gøre? 

Før det nye EASY går i luften 17. juni, skal virksomheden forberede følgende:

  • Anskaf en NemID medarbejdersignatur med rettighed til EASY
  • Gem gamle anmeldelser og bilag og afslut kladder. I det nye system er der ikke adgang til de gamle anmeldelser, virksomheden har lavet
  • Få efter lanceringen den 17. juni adgang til en datafil med tidligere anmeldelser via Arbejdstilsynets portal www.online.at.dk


Hvis du vil vide mere?

Læs hvordan du bliver klar til det nye system

Du kan også se ofte stillede spørgsmål og kontaktmuligheder, hvis du evt. har spørgsmål.