Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

Susanne skal synliggøre Dansk Beton, Danske Byggematerialer og Gulvbranchen

Erhvervs- og brancheservice har ansat Susanne Lundbeck som kommunikationsmedarbejder pr. 1. januar 2017

Medlemmerne i Dansk Beton, Dansk Byggematerialer og Gulvbranchen efterspørger i højere og højere grad synlighed på Facebook, LinkedIn, Instagram og Twitter. Det stiller krav til nye opslag, posts og tweets, så de sociale medier har værdi for brugerne. Desuden skal der produceres stof til hjemmesider, nyhedsbreve og egne magasiner for at holde medlemmerne orienteret, ligesom pressen skal serviceres. De mange kommunikationskanaler kræver ekstra ressourcer, så derfor er Susanne Lundbeck ansat som kommunikationsmedarbejder.

Erfaring fra gulvbranchen
Susanne er uddannet journalist fra Dansk Medie og Journalisthøjskole i Århus og har igennem godt to år været fast freelancer for Gulvbranchen. Hun har, og skal fortsat, skrive artikler til Gulvbranchens blad Magasinet GULV, til branchens nyhedsbreve, vedligeholde to facebook-sider, der snart går i luften, udvikle kampagnemateriale for at få flere medlemmer af Gulvbranchens Vådrumskontrol og meget mere.

Sociale medier, artikler og kommunikationsstrategi
For Dansk Beton kommer Susanne til at sprede nyheder og billeder på LinkedIn, Facebook, hjemmeside, Instagram og Twitter. Lige som hun skal skrive artikler og cases om fx bæredygtighed, klimaløsninger og cirkulær økonomi. Også Danske Byggematerialer har planer om at udvide brugen af sociale medier og pressen til at sætte dagsordenen på fokusområderne, og her skal Susanne ligeledes til tasterne, når der er lagt en kommunikationsstrategi.