Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

Danløn

Nemt, billigt og sikkert lønsystem

Lav løn online med Danløn – det gør cirka 45.000 andre danske virksomheder.  

Du kan regne med, at alt det basale er på plads. I Danløn kan du:

  • Afregne løn og sende lønsedler til e-Boks, e-mail og Danløn app
  • Indberette til eIndkomst og FerieKonto samt overføre betalinger til SKAT og pensionskasser
  • Lave løn helt frem til kl. 10 bankdagen før udbetalingen
  • Lade medarbejderne registrere timer og kørsel direkte i Danløn app’en
  • Få hurtig hjælp i Danløn online support
  • Automatisk indberetning af lønsummer til Dansk Byggeri


Brugervenligt lønsystem

Det er en vigtig opgave at sørge for korrekt løn til medarbejderne. Med Danløn er du godt hjulpet - lønsystemet er nemt og brugervenligt, så derfor behøver du ikke særlige kompetencer inden for it eller løn for at komme i gang.


Danløn sørger for, at alt det formelle vedrørende udbetaling af løn er overholdt. Det betyder, at du nemt kan lave statistik-indberetninger og indberetninger til Dansk Byggeri.

Hvis du gerne vil være sikker på, at du udnytter de funktioner, du skal bruge, kan du tilmelde dig et dagskursus her, hvor du får alle funktioner gennemgået.

Og så kan du altid hente hjælp i Danløns online support, hvis du møder udfordringer.


Arbejd effektivt med Danløn app
Lad medarbejderne bruge Danløns app. Så kan de selv registrere timer, uploade bilag og rette personlige oplysninger om bank og adresse. Så slipper du eller din lønadministrator for at gøre det.

Det eneste, det kræver, er et mobilnummer og en e-mailadresse på medarbejderen.

Hent app’en her og se, hvad den kan gøre for dig.


Gennemsigtig og simpel prisstruktur
Det koster kun kr. 20,- pr. lønseddel at bruge Danløn lønsystem. Ingen skjulte omkostninger eller bindinger.

Desuden taler Danløn sammen med de mest populære regnskabsprogrammer.

Prøv gratis demo her

Aktuelt

Med Google AdWords fik Sandholt-Lyndelse Tømrerforretning fyldt sin ordrebog

”Ordrebogen er nu blevet fyldt op med opgaver til de kommende måneder. Jeg er meget tilfreds med DanaWebs rådgivning, opfølgning og tilgang til tingene” - Robert Winther, Sandholt-Lyndelse Tømrerforretning.

Læs mere her

Aktuelt

Sæt IT-turbo på rekrutteringen
- ny rabataftale med nem IT-løsning fra Ofir/Brandero

Rekruttering af de gode medarbejdere er vigtigt for alle virksomheder. Det nyskabte Brandero Ansøgersite, er sammen med Ofir jobportal en ny og nem måde at sikre dette på.

Læs mere om aftalen mellem Ofir/Brandero og Dansk Byggeri her.

Ny rabataftale - lønadministration med Danløn
Lav løn online med Danløn ligesom cirka 45.000 andre danske virksomheder. 

Danløn sørger for, at alt det formelle vedrørende udbetaling af løn er overholdt. Så kan du nemt lave statistik-indberetninger og indberetninger til Dansk Byggeri.

Ny rabataftale - Advokaternes Inkasso Service
Dansk Byggeri har en samarbejdsaftale med Advokaternes Inkasso Service. 

Medlemsvirksomheder kan få inkasso uden omkostninger og 20% rabat på advokatbistand.

Læs mere om de to rabataftaler - og de øvrige aftaler - på www.danskbyggeri.dk/rabat

 

Kontakt

Indkøbsaftalerne
Tlf.: 72 16 00 01

Pension For Selvstændige

Dansk Byggeri og Pension For Selvstændige udbyder et pensionsprodukt, der er skræddersyet til selvstændige erhvervsdrivende og ledende medarbejdere.
Læs mere om Pension for Selvstændige