Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

Kontorforsyninger

Hos Scan Office A/S kan du få alt til kontoret


Nu kan der købes alt, hvad der skal bruges til kontoret til specielle lave priser for Dansk Byggeris medlemmer. Scan Office A/S, der er en anerkendt totalleverandør i kontorforsyning har i en aftale med Dansk Byggeri lagt en specialrabat ind til alle medlemmer.

Køb på nettet
Det er nemt at købe ind – det sker på Scan Offices hjemmeside. Hvis man ønsker at benytte aftalen, skal man oprettes som kunde hos Scan Office, og man får så et kundenummer og en kode, hvorefter man kan handle på Scan Office e-handelssystem. 

Denne procedure er nødvendig, idet man skal logges ind på e-handelssiden med specialkode, således at de priser der vises, er Dansk Byggeris medlemspriser og ikke de almindelige ”åbne” priser. Dem kan man i øvrigt se ved at kigge på den åbne e-handelsside.

De priser der vises, er medlemmernes pris efter rabat – altså nettopriser, så det er meget let at sammenligne med virksomhedens nuværende leverandør.

Scan Office giver prisgaranti
Hvis man – mod forventning – kan finde samme vare til en lavere pris andetsteds, vil Scan Office mod behørig dokumentation levere til samme pris.

Dansk Byggeri har gennem konkrete pristjek ikke fundet varer, der kunne fås billigere andetsteds, men hvis dette skulle ske for et medlem, hører Dansk Byggeri, Indkøb meget gerne herom.

Dag til dag levering
At bestille via e-handel giver den fleksibilitet, at man kan lave sin bestilling døgnet rundt. E-handelbutikken er åben 24 timer alle ugens dage. Ordren leveres fra dag til dag forstået sådan, at du normalt modtager varerne dagen efter, Scan Office har modtaget ordren i normal åbningstid. Ordrer modtaget senest kl. 15.00 leveres også dagen efter.

Prøv derfor denne nye indkøbsmulighed og spar på kontorbudgettet. Udover kontorforsyning har Scan Office også salg af kontormøbler.

Læs vinterens tilbud

Aktuelt

Med Google AdWords fik Sandholt-Lyndelse Tømrerforretning fyldt sin ordrebog

”Ordrebogen er nu blevet fyldt op med opgaver til de kommende måneder. Jeg er meget tilfreds med DanaWebs rådgivning, opfølgning og tilgang til tingene” - Robert Winther, Sandholt-Lyndelse Tømrerforretning.

Læs mere her

Aktuelt

Sæt IT-turbo på rekrutteringen
- ny rabataftale med nem IT-løsning fra Ofir/Brandero

Rekruttering af de gode medarbejdere er vigtigt for alle virksomheder. Det nyskabte Brandero Ansøgersite, er sammen med Ofir jobportal en ny og nem måde at sikre dette på.

Læs mere om aftalen mellem Ofir/Brandero og Dansk Byggeri her.

Ny rabataftale - lønadministration med Danløn
Lav løn online med Danløn ligesom cirka 45.000 andre danske virksomheder. 

Danløn sørger for, at alt det formelle vedrørende udbetaling af løn er overholdt. Så kan du nemt lave statistik-indberetninger og indberetninger til Dansk Byggeri.

Ny rabataftale - Advokaternes Inkasso Service
Dansk Byggeri har en samarbejdsaftale med Advokaternes Inkasso Service. 

Medlemsvirksomheder kan få inkasso uden omkostninger og 20% rabat på advokatbistand.

Læs mere om de to rabataftaler - og de øvrige aftaler - på www.danskbyggeri.dk/rabat

 

Kontakt

Indkøbsaftalerne
Tlf.: 72 16 00 01

Pension For Selvstændige

Dansk Byggeri og Pension For Selvstændige udbyder et pensionsprodukt, der er skræddersyet til selvstændige erhvervsdrivende og ledende medarbejdere.
Læs mere om Pension for Selvstændige

Kontakt Scan Office

Lars Risom
Direkte: +45 7613 8203
Mobil: +45 5138 7203
E-mail: lar@scanoffice.dk