Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

Minuba

Er du klar til at effektivisere din virksomhed? Skab overblik, brug dine ressourcer effektivt, spar tid og tjen penge - med elektronisk sagsstyring!


Minuba er online ordre- og sagsstyring til både mindre og større virksomheder.

Med Minuba får din virksomhed en integreret løsning til elektronisk sagsstyring. Du får et godt overblik over virksomhedens opgaver og aktiviteter, hvad der kan faktureres, og hvordan arbejdstiden bruges. Du får også et overblik over hvilke varer, omkostninger og ydelser, der bruges på arbejdsopgaverne.

“Med Minuba har vi effektiviseret vores timeregistrering. Vi har fået et sagsstyrings-værktøj, som er nemt at bruge, og som har givet os et overblik over vores økonomi og mandskab.”
Morten Andersen fra murermester Per Andersen A/S


Kom i gang med det samme – Klik ind på Minuba og prøv Minuba gratis i 30 dage og se hvilken forskel det gør for din virksomhed!

Minuba funktioner:

  • Nem fakturering: Når arbejdet er udført, er fakturaen allerede klar til at blive sendt til kunden. Fakturaer til det offentlige kan sendes ved tryk på en enkelt knap.
  • Timeregistrering og materialeregistrering føres automatisk over på fakturaen.
  • Materialeforbruget registres direkte med stregkodescanner, så du får det hele med.
  • Leverandører og grossister: varekartotek fra mere end 30 leverandører. Se listen her: https://minuba.dk/grossister/
  • Kvalitetssikring: Medarbejderne udfører kvalitetssikringen elektronisk ude hos kunden.
  • Minuba har integration til en lang række programmer, bl.a. e-conomic, Billy og Dinero. Se listen her: https://minuba.dk/integrationer/
  • Ledelsesoverblik: Med Minuba får du overblik over sager og økonomi, så du ved, hvilke opgaver du tjener penge på og hvordan du bedst optimerer din forretning.

 

Aftalen mellem Dansk Byggeri og Minuba giver medlemmerne 50 % rabat på serveroprettelsen.

Kontakt Minuba på info@minuba.dk eller på 70 70 20 37 for at høre mere om dine muligheder.

www.minuba.dk kan du læse meget mere om, hvordan Minuba giver dig bedre overblik, effektiv drift og øget likviditet.

Aktuelt

Med Google AdWords fik Sandholt-Lyndelse Tømrerforretning fyldt sin ordrebog

”Ordrebogen er nu blevet fyldt op med opgaver til de kommende måneder. Jeg er meget tilfreds med DanaWebs rådgivning, opfølgning og tilgang til tingene” - Robert Winther, Sandholt-Lyndelse Tømrerforretning.

Læs mere her

Aktuelt

Sæt IT-turbo på rekrutteringen
- ny rabataftale med nem IT-løsning fra Ofir/Brandero

Rekruttering af de gode medarbejdere er vigtigt for alle virksomheder. Det nyskabte Brandero Ansøgersite, er sammen med Ofir jobportal en ny og nem måde at sikre dette på.

Læs mere om aftalen mellem Ofir/Brandero og Dansk Byggeri her.

Ny rabataftale - lønadministration med Danløn
Lav løn online med Danløn ligesom cirka 45.000 andre danske virksomheder. 

Danløn sørger for, at alt det formelle vedrørende udbetaling af løn er overholdt. Så kan du nemt lave statistik-indberetninger og indberetninger til Dansk Byggeri.

Ny rabataftale - Advokaternes Inkasso Service
Dansk Byggeri har en samarbejdsaftale med Advokaternes Inkasso Service. 

Medlemsvirksomheder kan få inkasso uden omkostninger og 20% rabat på advokatbistand.

Læs mere om de to rabataftaler - og de øvrige aftaler - på www.danskbyggeri.dk/rabat

 

Kontakt

Indkøbsaftalerne
Tlf.: 72 16 00 01

Pension For Selvstændige

Dansk Byggeri og Pension For Selvstændige udbyder et pensionsprodukt, der er skræddersyet til selvstændige erhvervsdrivende og ledende medarbejdere.
Læs mere om Pension for Selvstændige