Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

Øvrige arrangementer

Dansk Byggeri udbyder en lang række arrangementer, gå-hjem møder og messer - alle målrettet tidens trends og værktøjer til at forbedre virksomheder i bygge- og anlægsbranchen

Mange af vores arrangementer er gratis eller kraftigt reducerede i pris for Dansk Byggeri medlemmer.

Det er en god idé at holde sig opdateret med vores udbud, da det er nyttige værktøjer, hvis man vil forbedre og optimere virksomhedens drift og bundlinje. 

  • Venteliste
  • Få pladser
  • Ledige pladser

Dansk Byggeri IT-Messe 2018 Taastrup

Vil du gerne gøre dit arbejde lettere, få styr på dokumenter, kvalitets-, sags- og økonomistyring og meget mere? Så tilmeld dig Dansk Byggeris IT-messe 2018.

  • 6/2 2018 kl. 08.30-15.00

Vil du gerne gøre dit arbejde lettere, få styr på dokumenter, kvalitets-, sags- og økonomistyring og meget mere? Så tilmeld dig Dansk Byggeris IT-messe 2018.

Vi præsenterer dig for en række værktøjer, som kan gøre din arbejdsgang mere simpel og skabe bedre indtjening.

Det sker den 6. februar 2018 i Taastrup og den 7. februar 2018 i Aarhus.

Som medlem af Dansk Byggeri er det gratis for dig at deltage. Du skal bare huske at melde dig til, så vi ved, hvor meget forplejning vi skal have klar. Ikke-medlemmer er også velkomne mod et gebyr på 400 kr. ekskl. moms. Hvis du har meldt dig til og alligevel ikke kan komme, så husk at melde afbud, da vi forbeholder os retten til at opkræve et no show-gebyr på 400 kr. ekskl. moms.

Klik her for at se dagens program

Klik her for at læse mere om messen, eller hvis du er interesseret i at udstille

Hvis du har problemer med at tilmelde dig IT Messen, så kontakt Monica Kure Sørensen (Taastrup) på telefon 72 16 01 26 eller Tina Leth Maaberg (Aarhus) på telefon 72 16 02 93.


Dansk Byggeri IT-Messe 2018 Aarhus

Vil du gerne gøre dit arbejde lettere, få styr på dokumenter, kvalitets-, sags- og økonomistyring og meget mere? Så tilmeld dig Dansk Byggeris IT-messe 2018.

  • 7/2 2018 kl. 08.30-15.00

Vil du gerne gøre dit arbejde lettere, få styr på dokumenter, kvalitets-, sags- og økonomistyring og meget mere? Så tilmeld dig Dansk Byggeris IT-messe 2018.

Vi præsenterer dig for en række værktøjer, som kan gøre din arbejdsgang mere simpel og skabe bedre indtjening.

Det sker den 6. februar 2018 i Taastrup og den 7. februar 2018 i Aarhus.

Som medlem af Dansk Byggeri er det gratis for dig at deltage. Du skal bare huske at melde dig til, så vi ved, hvor meget forplejning vi skal have klar. Ikke-medlemmer er også velkomne mod et gebyr på 400 kr. ekskl. moms. Hvis du har meldt dig til og alligevel ikke kan komme, så husk at melde afbud, da vi forbeholder os retten til at opkræve et no show-gebyr på 400 kr. ekskl. moms.

Klik her for at se dagens program

Klik her for at læse mere om messen, eller du er interesseret i at udstille

Hvis du har problemer med at tilmelde dig IT Messen, så kontakt Monica Kure Sørensen (Taastrup) på telefon 72 16 01 26 eller Tina Leth Maaberg (Aarhus) på telefon 72 16 02 93.


Dansk Byggeris Bestyrelseskonference

Velkommen til tilmeldingssiden for Dansk Byggeris Bestyrelseskonference 2018. 

  • 17/1 2018 kl. 09.00-16.15

    Kolding

Velkommen til tilmeldingssiden for Dansk Byggeris bestyrelseskonference

Tema: Ny teknologi - fremtidens krav til kompetencer

Onsdag den 17. januar 2018, 9.00 – 16.15

På Comwell Kolding, Skovbrynet 1, 6000 Kolding

Download
Detaljeret program for dagen

Tilmelding

Senest den 5. december 2017

Når tilmeldingen er gennemført, sendes der automatisk en bekræftelse til den mailadresse, som blev brugt ved login. Du skal modtage en bekræftelse for at være tilmeldt, og sker det ikke, kan du få hjælp på telefon 72 16 00 07.

Hvis du har glemt dit kodeord, kan du få det tilsendt ved at klikke på ’Glemt kodeord?’ under felterne på login-siden. Skriv den e-mail, du mener, du er oprettet med, og tryk på ’Send kodeord’.

Når siden viser en grøn boks med teksten ’E-mail afsendt til XXX-email’, skal du tjekke din indbakke. Du får en mail med oplysningerne inden for 10-20 sekunder.

Webinar om Persondataforordningen

Har du styr på din virksomheds persondata? Ellers risikerer du betydelige bøder, når databeskyttelsesforordningen træder i kraft den 25. maj 2018. Webinaret er kun for medlemmer af Dansk Byggeri, og det er gratis at deltage.

  • 23/11 2017 kl. 15.00-16.00

    Tilmeldingsfrist er overskredet. Kontakt Kursus og Udvikling, telefon: 72 16 00 07, hvis du ønsker at deltage

Har du styr på din virksomheds persondata? Ellers risikerer du betydelige bøder, når databeskyttelsesforordningen træder i kraft den 25. maj 2018. Webinaret er kun for medlemmer af Dansk Byggeri, og det er gratis at deltage.

Persondataforordning afløser den nuværende Persondatalov og regulerer bl.a., hvornår og hvordan virksomhederne må registrere oplysninger om medarbejdere f.eks. CPR-numre, adresser, kontonumre, elektroniske tidsregistreringer m.v.

Ændringer
Med den nye Persondataforordning sker der en række ændringer i forhold til den nuværende Persondatalov.

  • Væsentligt forhøjet bødeniveau
  • Skærpede dokumentationskrav
  • Skærpede krav til samtykke fra den registrerede person
  • Retten til at blive glemt
  • Offentlige og private virksomheder skal udpege en databeskyttelsesansvarlig
  • Virksomheden skal informere relevante myndigheder

Passer tidspunktet dig dårligt? Så tilmeld dig alligevel – du kan se en optaget version af webinaret på et senere tidspunkt.

Hvad er et webinar?
Et webinar er et kort gå hjem-møde, hvor deltagerne sidder hjemme ved deres egen skærm og ser underviseren live. Underviseren kan ikke se deltagerne, og deltagerne kan ikke se hinanden. 

Deltagerne har undervejs mulighed for at skrive spørgsmål til underviseren.

Vigtig information
Det er vigtigt, du indtaster din e-mailadresse ved tilmeldingen. Vi sender dig et par dage inden et link, som du skal bruge til at deltage i webinaret.

Det tekniske
Du kan deltage via PC eller iPad. Vi anbefaler, at du benytter de nyeste browser-versioner af enten Safari, Chrome eller Internet Explorer, samt at Adobe flash er opdateret på din computer.
Du kan teste dit system ved at klikke her  

Har du behov for support, kan du kontakte Rasmus Dilling Møller fra IDA på rdm@ida.dk

 
God fornøjelse med webinaret!