Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides
danmarkskort.jpg

Generalforsamlinger 2017

Find og få mere information om din generalforsamling samt tilmeld dig via linket nedenfor

Dansk Beton og betonsektionernes ordinære generalforsamlinger 2017

Dansk Beton og betonsektionernes ordinære generalforsamlinger 2017

Velkommen til tilmeldingssiden for Dansk Betons og betonsektionernes ordinære generalforsamlinger 2017 som i år holdes:

Fredag, den 5. maj 2017

på Comwell Aarhus, Værkmestergade 2, 8000 Aarhus

Dansk Betons bestyrelse inviterer hermed til generalforsamlingsarrangement for medlemmerne af Dansk Beton og betonsektionerne samt disses interessemedlemmer.

 

Programmet for arrangementet er som følger:

Generalforsamlinger           

09.00                Afløbsforeningen
10.00                Blokforeningen
11.00                Belægningsgruppen
12.00-13.00      Fabriksbetonforeningen

12.00-14.00      Frokost

Generalforsamlinger           

13.00-15.00     Betonelement-Foreningen
15.00               Kaffepause
15.30               Dansk Beton

Ledsagerarrangement         

13.30               Afgang til ARoS

Festmiddag   

18.30               Velkomstdrink
19.00               Middag                                              
                        Orkester spiller op til dans
01.00               Natmad


Hent Program


Klik på + nederst på siden for at komme til tilmelding. På side 2 i tilmeldingsforløbet får du mulighed for at tilvælge de enkelte dele af arrangementet.

Når tilmeldingen er registreret, modtager du en bekræftelse pr. mail.

Deltagelse i selve generalforsamlingerne samt ledsagerarrangementet er gratis.

Bemærk, at ledsagere ikke skal oprettes som deltagere og tilføjes deltageroversigten Tilmelding af ledsager sker i stedet ved indtastning af ledsagernavn og afkrydsning af ledsagerfelter under tilvalg af aktiviteter på side 2 i tilmeldingsforløbet. Når tilmeldingen er gennemført, sendes der automatisk en bekræftelse til den mailadresse, som blev brugt ved login.

 

Tilmeld dig herunder

Comwell Aarhus

  • Dato

    Fra: 05-05-2017 kl. 09.00 til 05-05-2017 kl. 23.59
  • Sted

    Værkmestergade 2, 8000 Århus C
  • Underviser / mødeansvarlig

    Jette Friis
  • Sidste tilmeldingsfrist

    03-04-2017
  • Priser

    • Afløbsforeningens generalforsamling kl. 9.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Blokforeningens generalforsamling kl. 10.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Belægningsgruppens generalforsamling kl. 11.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Fabriksbetonforeningens generalforsamling kl. 12.00 - 13.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Frokost kl. 12.00 - 14.00 225,00 kr. ekskl. moms.
    • Frokost kl. 12.00 - 14.00, ledsager 225,00 kr. ekskl. moms.
    • Betonelement-Foreningens generalforsamling kl. 13.00 - 15.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • ARoS og rundvisninger kl. 13.30 ledsager 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Dansk Betons generalforsamling kl. 15.30 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Festmiddag kl. 19.00 800,00 kr. ekskl. moms.
    • Festmiddag kl. 19.00, ledsager 800,00 kr. ekskl. moms.
    • Overnatning enkeltværelse d. 5. - 6. maj 1140,00 kr. ekskl. moms.
    • Overnatning dobbeltværelse d. 5. - 6. maj 1404,00 kr. ekskl. moms.

Fugebranchen, FSOs generalforsamling 2017

Kære medlem af Fugebranchen, FSO

 
Foreningen inviterer til den årlige generalforsamling

Fredag den 3. marts 2017 på Comwell Hotel Kellers Park Vejle.

Efter generalforsamlingen vil der være indlæg om arbejdsmiljø samt mulighederne for at etablere en erhvervsgrunduddannelse for fugebranchen.

Under og efter frokosten vil der være mulighed for at drøfte formiddagens oplæg, hvorefter der gives en orientering om status for foreningens igangværende aktiviteter med Fugeguiden og certificeringsordningen. Som afslutning på dagen afholder vi traditionen tro DM i fugning.

Middag den 2. marts
Dagen før generalforsamlingen er der mulighed for at deltage i en fælles middag bestående af en to retters menu inkl. kaffe/sødt.

Ledsagerarrangement
Se særskilt bilag herom nederst på siden.

Festmiddag den 3. marts 
Kl. 18.30 er der velkomstdrink, herefter serveres en tre-retters menu inkl. vin ad libitum, 1 avec, kaffe/sødt samt fri blød bar og dans til duoen Lindbjerg og Tanderup frem til kl. 01.00, hvor der serveres natmad.

Hotelværelser 
Der er forhåndsreserveret et antal værelser fra den 2. marts til den 4. marts.

Tilmelding samt bestilling af værelser, middag m.m.
Via nedenstående link. Faktura på deltagergebyr samt evt. overnatning fremsendes efter generalforsamlingen.

Af hensyn til hotelværelser skal tilmelding ske senest 1. februar 2017. Efter denne dato kan vi ikke garantere for ledige hotelværelser.Tilmelding er bindende. Ved udeblivelse vil der blive opkrævet et beløb, der svarer til de omkostninger, der er forbundet hermed. Husk, at du skal framelde dig på tilmeldingssiden, såfremt du ikke deltager.

Fuldmagt
Såfremt man er forhindret i at deltage i generalforsamlingen, kan vedlagte fuldmagt udfyldes og returneres til abg@danskbyggeri.dk


Forslag til dagsorden

Du bedes være opmærksom på, at forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest fredag den 17. februar 2017.

Dagsorden og regnskab
Bliver udsendt inden generalforsamlingen iht. vedtægterne.

 
Bestyrelsen ser frem til at møde jer og jeres ledsagere til årets generalforsamling på Hotel Kellers Park.

 
Med venlig hilsen 

Martin Christoffersen
Bestyrelsesformand


Download:

Program
Ledsagerarrangement
Fuldmagt



Tilmeld dig herunder

Comwell Kellers Park, Brejning

  • Dato

    Fra: 03-03-2017 kl. 09.30 til 03-03-2017 kl. 23.59
  • Sted

    H.O. Wildenskovsvej 28, 7080 Børkop
  • Underviser / mødeansvarlig

    Anette Berrig
  • Sidste tilmeldingsfrist

    20-02-2017
  • Priser

    • Middag den 2. marts 2017 (ekskl. drikkevarer) 292,00 kr. ekskl. moms.
    • Middag den 2. marts 2017 (ekskl. drikkevarer), ledsager 292,00 kr. ekskl. moms.
    • Dobbeltværelse fra den 2.-3. marts 1040,00 kr. ekskl. moms.
    • Enkeltværelse fra den 2.-3. marts 800,00 kr. ekskl. moms.
    • Generalforsamling kl. 10.00 den 3. marts 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Frokost kl. 12.30 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Festmiddag den 3. marts 876,00 kr. ekskl. moms.
    • Festmiddag den 3. marts, ledsager 876,00 kr. ekskl. moms.
    • Dobbeltværelse fra den 3.-4. marts 1040,00 kr. ekskl. moms.
    • Enkeltværelse fra den 3.-4. marts 800,00 kr. ekskl. moms.
    • Ledsagerarrangement kl. 10.00 - 16.00 280,00 kr. ekskl. moms.
    • Ledsager ønsker adgang til Aquaspa og Fitness 80,00 kr. ekskl. moms.
    • Forhindret i at deltage, men bekendt med FSO's vedtægter om mødepligt 0,00 kr. ekskl. moms.

Tilmeldingsfristen er overskredet.

Murersektionens generalforsamling 2017

 

Velkommen til tilmeldingssiden for Murersektionens generalforsamling 2017.

 

På vegne af bestyrelsen inviteres du hermed til generalforsamling og middag fredag den 10. marts 2017 fra kl.12.00.

 

Ifølge Murersektionens vedtægter har hver repræsentant én stemme ved generalforsamlingen. Derudover kan en repræsentant møde ved en anden repræsentant med skriftlig fuldmagt. Det betyder, at repræsentanter, der er forhindret i at deltage, har mulighed for at afgive fuldmagt til en anden af sektionens repræsentanter.

 

Klik på + ud for Munkebjerg Hotel nederst på siden for at komme til tilmelding. Når tilmeldingen er gennemført, sendes der automatisk en bekræftelse til den mailadresse, som blev brugt ved login.

 

Arrangementet er gratis for murersektionens valgte regionsrepræsentanter og inviterede gæster.

 

Øvrige deltagere vil blive opkrævet en betaling på 1.250,00 kr. + moms ved overnatning.


Ved udeblivelse uden afbud vil der blive opkrævet et beløb for arrangementet.

 

Af hensyn til værelsesreservation er seneste tilmelding mandag, den 27. februar 2017.

 

 

Download:

 

Program


Dagsorden


Repræsentantskabets 100 medlemmer


Fuldmagt


Kandidatliste

 

 

 

Tilmeld dig herunder

Munkebjerg Hotel

  • Dato

    Fra: 10-03-2017 kl. 12.00 til 11-03-2017 kl. 09.30
  • Sted

    Munkebjergvej 125, 7100 Vejle
  • Underviser / mødeansvarlig

    Jørgen Boje
  • Sidste tilmeldingsfrist

    02-03-2017
  • Priser

    • Gæst 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Generalforsamling kl. 13.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Frokost kl. 12.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Middag kl. 19.30 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Enkeltværelse 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Repræsentant 0,00 kr. ekskl. moms.

Nyhussektionens generalforsamling 2017

Velkommen til tilmeldingssiden for Nyhussektionens generalforsamling 2017. 

På vegne af bestyrelsen inviteres du og din ledsager hermed til generalforsamling, sejltur med skonnerten META, guidet rundvisning på Valdemars Slot og middag fredag den 31. marts 2017 fra kl. 10:45.

Generalforsamlingen holdes på Hotel Stelle Maris
Svendborg, Kogtvedvænget 3, 5700 Svendborg -

Klik på + ud for Hotel Stelle Maris nederst på siden for at komme til tilmelding. Bemærk, at ledsagere ikke skal oprettes som deltagere og tilføjes deltageroversigten. Tilmelding af ledsager sker i stedet ved indtastning af ledsagernavn og afkrydsning af ledsagerfelter under tilvalg af aktiviteter på side 2 i tilmeldingsforløbet. Når tilmeldingen er gennemført, sendes der automatisk en bekræftelse til den mailadresse, som blev brugt ved login.

Hvert firma deltager gratis med 2 medarbejdere. For øvrige deltagere fra medlemsvirksomheder og ledsagere betales 1.100 kr. ekskl. moms pr. person inkl. overnatning.

Ved udeblivelse uden afbud vil der blive opkrævet 500 kr. ekskl. moms for arrangementet.

 

Download:

Invitation

Program

Dagsorden

 

Tilmeld dig herunder

Stella Maris hotel

  • Dato

    Fra: 31-03-2017 kl. 10.45 til 31-03-2017 kl. 23.30
  • Sted

    Kogtvedvænget 3 , 5700 Svendborg
  • Underviser / mødeansvarlig

    Mads P. Gede
  • Sidste tilmeldingsfrist

    17-03-2017
  • Priser

    • Generalforsamling kl. 11.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Frokost kl. 12.00, deltager 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Frokost kl. 12.00, ledsager 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Sejltur i skonnert til Valdemar Slot kl. 13.00, deltager 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Sejltur i skonnert til Valdemar Slot kl. 13.00, ledsager 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Guidet rundvisning på Valdemar Slot kl. 14.00, deltager 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Guidet rundvisning på Valdemar Slot kl. 14.00, ledsager 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Festmiddag kl. 18.30, deltager 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Festmiddag kl. 18.00, ledsager 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Dobbeltværelse 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Enkeltværelse 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Deltagergebyr, ledsager 1100,00 kr. ekskl. moms.

Træsektionens generalforsamling 2017

 

Velkommen til tilmeldingssiden for repræsentanter til Træsektionens generalforsamling.

 

På vegne af bestyrelsen inviteres du med ledsager til den årlige generalforsamling

 

Fredag den 17. marts 2017 kl. 11.00

på Hindsgavl Slot, Hindsgavl Allé 7, 5500 Middelfart 

 


Program for dagen


10.00-11.00  Registrering - der vil være kaffe/te og brød

11.00-13.00  Generalforsamling

13.00-14.00  Frokost - også for ledsagere

14.00-18.00  Ny teknologi til tømrerbranchen

11.00-16.00  Ledsagerarrangement

18.30            Velkomstdrink, festmiddag, musik og dans

 

 

Tilmelding

Klik på + ud for Hindsgavl Slot nederst på siden for at komme til tilmelding. Bemærk, at ledsagere ikke skal oprettes som deltagere og tilføjes deltageroversigten. Tilmelding af ledsager sker i stedet ved indtastning af ledsagernavn og afkrydsning af ledsagerfelter under tilvalg af aktiviteter på side 2 i tilmeldingsforløbet. Når tilmeldingen er gennemført, sendes der automatisk en bekræftelse til den mailadresse, som blev brugt ved login.

Ved udeblivelse uden afbud vil der blive opkrævet et beløb for arrangementet.

 


Download

Samlet materiale

Dagsorden for generalforsamlingen med bilag

Fuldmagt

Program for temamøde

Liste over repræsentantskabets medlemmer

Ledsagerprogram

 


Bestyrelsen håber at se rigtig mange medlemmer fredag den 17. marts 2017

 

Venlig hilsen

 

Niels Moestrup

Formand for Træsektionen



 

Tilmeld dig herunder

Hindsgavl Slot

  • Dato

    Fra: 17-03-2017 kl. 10.00 til 18-03-2017 kl. 01.00
  • Sted

    Hindsgavl Allé 7, 5500 Middelfart
  • Underviser / mødeansvarlig

    Elin Hougaard
  • Sidste tilmeldingsfrist

    10-03-2017
  • Priser

    • Generalforsamling kl. 11.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Frokost kl. 13.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Temamøde kl. 14.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Middag kl. 18.30 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Dobbeltværelse 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Enkeltværelse 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Ledsagerarrangement: Guidet tur på slottet kl. 11.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Frokost, ledsager kl. 13.00 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Ledsagerarrangement: CLAY kl. 14.15 0,00 kr. ekskl. moms.
    • Middag, ledsager kl. 18.30 0,00 kr. ekskl. moms.

Kontakt

Har du spørgsmål til et arrangement, eller oplever du problemer med tilmelding, kan du kontakte Kursus & Udvikling.

Telefon: 72 16 00 07
Email: kursus@danskbyggeri.dk