Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

Minuba

Er du klar til at effektivisere din virksomhed? Skab overblik, brug dine ressourcer effektivt, spar tid og tjen penge - med elektronisk sagsstyring!


Minuba er online ordre- og sagsstyring til både mindre og større virksomheder.

Med Minuba får din virksomhed en integreret løsning til elektronisk sagsstyring. Du får et godt overblik over virksomhedens opgaver og aktiviteter, hvad der kan faktureres, og hvordan arbejdstiden bruges. Du får også et overblik over hvilke varer, omkostninger og ydelser, der bruges på arbejdsopgaverne.

“Med Minuba har vi effektiviseret vores timeregistrering. Vi har fået et sagsstyrings-værktøj, som er nemt at bruge, og som har givet os et overblik over vores økonomi og mandskab.”
Morten Andersen fra murermester Per Andersen A/S


Kom i gang med det samme – Klik ind på Minuba og prøv Minuba gratis i 30 dage og se hvilken forskel det gør for din virksomhed!

Minuba funktioner:

  • Nem fakturering: Når arbejdet er udført, er fakturaen allerede klar til at blive sendt til kunden. Fakturaer til det offentlige kan sendes ved tryk på en enkelt knap.
  • Timeregistrering og materialeregistrering føres automatisk over på fakturaen.
  • Materialeforbruget registres direkte med stregkodescanner, så du får det hele med.
  • Leverandører og grossister: varekartotek fra mere end 30 leverandører. Se listen her: https://minuba.dk/grossister/
  • Kvalitetssikring: Medarbejderne udfører kvalitetssikringen elektronisk ude hos kunden.
  • Minuba har integration til en lang række programmer, bl.a. e-conomic, Billy og Dinero. Se listen her: https://minuba.dk/integrationer/
  • Ledelsesoverblik: Med Minuba får du overblik over sager og økonomi, så du ved, hvilke opgaver du tjener penge på og hvordan du bedst optimerer din forretning.

 

Aftalen mellem Dansk Byggeri og Minuba giver medlemmerne 50 % rabat på serveroprettelsen.

Kontakt Minuba på info@minuba.dk eller på 70 70 20 37 for at høre mere om dine muligheder.

www.minuba.dk kan du læse meget mere om, hvordan Minuba giver dig bedre overblik, effektiv drift og øget likviditet.

Aktuelt

Dansk Byggeri tager kampen op mod tyveri af værktøj fra håndværkerbiler
Dansk Byggeri har sammen med Byggeriets forsikringsservice og en sikkerhedspartner lavet en løsning, der indeholder flere elementer udover DNA-mærkning også indeholder overvågning og sporing.

Læs mere om ordningen og muligheder her.

Ny rabataftale - Byggeriets IT-værktøjskasse
Få 20% rabat på rådgivning og værktøjer gennem Byggeriets IT-værktøjskasse hos BASIT. Den nye rabataftale er fordelagtig for både virksomheder over 30 ansatte og under 30 ansatte. 

Læs mere om aftalen med BASIT her.


Med Google AdWords fik Sandholt-Lyndelse Tømrerforretning fyldt sin ordrebog

”Ordrebogen er nu blevet fyldt op med opgaver til de kommende måneder. Jeg er meget tilfreds med DanaWebs rådgivning, opfølgning og tilgang til tingene” - Robert Winther, Sandholt-Lyndelse Tømrerforretning.

Læs mere her

Aktuelt

Ny rabataftale - Website med nem opdatering fra smartphone med Erhvervs Webdesign

Få 28 % rabat på en løsning på en website, hvor nye fotos og tekst hurtigt kan lægges ud på siden - fra en smartphone, så håndværkere med en travl hverdag kan opdatere sit website nemt og bekvemt. 

Du kan også få friske statistikker fra Google Analytics og AdWords, så du hele tiden kan følge med i aktiviteterne på dit website. 

Læs mere om aftalen med Erhvervs Webdesign her. 

4 nye F24 motorvejsanlæg i Søby (Midtjylland) og Springstrup (Holbæk)
Den 30. april 2018 åbner F24 fire nye stationer i henholdsvis Søby Øst og Søby Vest på Midtjyske motorvej samt Springstrup Nord og Springstrup Syd på Holbæk motorvejen. Du kan bruge dit Q8 brændstofkort på anlægget til rabatterne - benzin: 140 øre og diesel: 142 øre – som medlem af Dansk Byggeri. Har du ikke et Q8 brændstofkort endnu, så klik her og bestil: www.q8.dk/danskbyggeri.

P.s. Du får også 30 % i rabat på bilvask på Q8 stationer.


Sæt IT-turbo på rekrutteringen
- ny rabataftale med nem IT-løsning fra Ofir/Brandero

Rekruttering af de gode medarbejdere er vigtigt for alle virksomheder. Det nyskabte Brandero Ansøgersite, er sammen med Ofir jobportal en ny og nem måde at sikre dette på.

Læs mere om aftalen mellem Ofir/Brandero og Dansk Byggeri her.

 

Kontakt

Indkøbsaftalerne
Tlf.: 72 16 00 01

Pension For Selvstændige

Dansk Byggeri og Pension For Selvstændige udbyder et pensionsprodukt, der er skræddersyet til selvstændige erhvervsdrivende og ledende medarbejdere.
Læs mere om Pension for Selvstændige