IT-Effect

Kom forbi vores stand og se, hvordan vi kan give dig en nem hverdag med en samlet it-løsning.

Print artiklen

Om IT-Effect

Baseret på standarder fra Microsoft fås et komplet ERP/økonomisystem, sagsstyring, planlægning, nem fakturering, dokumenthåndtering og tids- og materialeregistrering, kvalitetsregistrering samt meget mere i en standard brancheløsning.

Bevar overblikket over jeres forretning og styr økonomien på jeres sager.

 

Indlæg

IT-Effect er én af de leverandører, I kan høre et indlæg hos.

Her inviterer vi til en gennemgang af en samlet it-løsning til bygge og anlægsbranchen.  Oplev hvordan I kan få en nemmere hverdag, når alle processer digitaliseres - fra manden i marken til projektlederen, til bogholderen og til ledelsen - alle vil opleve en forenkling af hverdagen, når de administrative opgaver skal håndteres.     


IT-Effect er Microsoft Partner og vores Bygge og anlægsløsning tager udgangspunkt i økonomisystemet Microsoft Business Central(tidligere NAV/Navision). Med Business Central som omdrejningspunkt, har IT-Effect udviklet en brancheløsning, der forenkler processerne i jeres virksomhed. 

Produktnyhed

Nyt planlægningsværktøj direkte integreret med jeres økonomisystem

Har du mange opgaver og sager fordelt på medarbejdere og maskiner? Og savner du at få mere ud af dine ressourcer? Så har IT-Effect fundet løsningen.


Med IT-Effects nye planlægningsværktøj får du et grafisk overblik over sager, ressourcer og maskiner, så dagligdagen bliver nemmere. Du får et overblik, som arbejder med de data, der kommer fra Business Central. Det gør, at data fra opretning af sager til fakturering hænger sammen. 

Visuelt overblik
Med Planlægning får du et overskueligt overblik over alle ressourcer fra mandskab til maskiner og kan nemt planlægge flere måneder frem. Opret, slet og flyt nemt og hurtigt direkte i planlægningsværktøjet.


Ryk rundt med dine ressourcer direkte i planlægningsværktøjet

Nogle gange går tingene ikke helt som planlagt. Derfor kan du både rykke hele sagen samt de individuelle planlagte ressourcer rundt som ønsket. Rykker du en opgave, kan medarbejderne straks se det i deres opgavesystem.


Planlægning – en del af NAV og Business Central

Selve planlægningssystemet trækker data direkte fra Business Central og dermed er data altid ens og opdaterede. De data, I opretter i Planlægningsmodulet, ryger direkte ind på sagerne i Business Central. I har altså kun ét it-system, I skal finde jeres data i.


Kom på messen

På messen kan I høre mere om, hvordan det nye planlægningsværktøj kan give jer en nemmere hverdag.

Loading...