Maguru

Magurus CRM er udviklet til håndværksbranchen og integrerer med jeres regnskabs- og ordrestyringssystem

Print artiklen

Om Maguru

Systemet opsamler al kundekommunikation (telefonopkald, e-mail og tekstbeskeder) automatisk, og viser det på én samlet tidslinje, så alle medarbejdere har overblik over kommunikationen. I sparer tid, og kunden får en bedre oplevelse.

Resultatet er, at han kommer igen - og anbefaler jer til andre.


Indlæg

Maguru er én af de leverandører, I kan høre et indlæg hos. Her præsenterer vi en kommunikationsplatform, som optimerer jeres interne og eksterne kommunikation og hjælper jer med at give en bedre kundeoplevelse.

Magurus CRM er udviklet specifikt til håndværksbranchen og integrerer med jeres regnskabs- og ordrestyringssystem. Systemet opsamler al kundekommunikation automatisk, og viser det på én samlet tidslinje så alle medarbejdere har overblik over kommunikationen. De opsamlede data spejles i en gratis app til jeres kunder, som samler al kommunikation og alle dokumenter ét sted og gør det nemt for kunden at kontakte jer igen næste gang, de har et behov.

Kom og se, hvordan I både kan spare tid og penge og få flere stamkunder og nye kunder via anbefalinger.

 

Produktnyhed

Maguru har i flere år tilbudt håndværksvirksomheder et online CRM-system, der automatisk indsamler kundedata, så de slipper for at indtaste det hele manuelt. I år lancerer de en ny version af deres Maguru app, der blandt andet gør, at mester kan spare alle medarbejdernes mobilabonnementer væk.


Magurus app optimerer håndværksvirksomhedernes interne og eksterne kommunikation ved blandt andet at opsamle al kundekommunikation automatisk, dvs. telefonopkald, e-mail og tekstbeskeder, og vise det på én samlet tidslinje, så alle medarbejdere har overblik over kommunikationen.


På den måde kan virksomheden nemlig spare tid, mens kunden får en bedre oplevelse. Med den nye version af Maguru app’en er det ikke kun tid, virksomheden kan spare. Ifølge Maguru vil mester også kunne spare alle medarbejdernes mobilabonnementer væk.


Hvordan du kan spare mobilabonnementer?


Ifølge Maguru vælger langt de fleste medarbejdere at have både en privat telefon og en firmatelefon. Det gør de, dels fordi de gerne vil undgå at blive beskattet, og dels fordi de gerne vil kunne skelne mellem kommunikationen i det private og på arbejde.


Fremover kan medarbejderne dog bruge deres private telefon til at downloade deres Maguru app. Hvis de gør det, får de nemlig tildelt et virtuelt nummer. App’en sørger så for, at det kun er det virtuelle nummer, der bliver eksponeret udadtil, ligesom alle indgående opkald på det virtuelle nummer eksempelvis kan routes til hovednummeret, når medarbejderen har valgt ”forstyr ikke” eller uden for arbejdstiden.


På den måde kan medarbejderen stadigvæk skelne mellem kommunikationen i det private og på arbejde, men uden at de skal rende rundt med to forskellige telefoner.


Ifølge Maguru betyder det for mester, at han kan spare 250 kr. pr. medarbejder pr. måned.


Kom på messen

På messen kan I høre meget mere om, hvordan den nye version af Magurus app måske også kan skabe værdi for jer.

Loading...


Vi har brug for din mening

Dansk Byggeri foretager en måling af brugernes tilfredshed med hjemmesiden. Vi håber derfor, at du vil deltage ved at besvare nogle få spørgsmål. Det tager ca. 3 minutter.

På forhånd tak for hjælpen.
Dansk Byggeri



I forbindelse med at du vælger/fravælger at deltage i denne undersøgelse, oprettes der en cookie på din computer. Cookiens formål er alene at sikre, at du ikke bliver bedt om at deltage igen. Der opbevares ikke personrelaterede oplysninger, og cookien indeholder ikke virus.